Agentura BOVA: Semináře, školení, kurzy - daně, právo, účetnictví
Agentura Bova - Nakladatelství POLYGON: Odborné publikace
Agentura Bova - Nakladatelství POLYGON: Kontakty
Agentura BOVA: Semináře, školení, kurzy - daně, právo, účetnictví
Agentura Bova - Nakladatelství POLYGON: Odborné publikace
Agentura Bova - Nakladatelství POLYGON: Kontakty

JSD a INTRASTAT podle nových pravidel účinných od 1.července 2005

Finanční právo (konzultační seminář)

Termín

Den/dny konání
Č. termínu
MístoObjednávky
04.10.2005
9.00 - cca 16.00
    —
5209

Kongresové centrum Praha
5. května 65, Praha 4

Detaily/doprava
Metrem trasa C: výstupní stanice Vyšehrad, vstup do budovy hlavním vchodem č. 10 z jižní strany budovy (strana budovy situovaná směrem k Praze 4, směr Brno), nebo vchodem č. 5 ze severní strany budovy (strana budovy orientovaná směrem k Praze 1, směr centrum).
GPS: 50°3'41.891"N, 14°25'43.668"E

Mapa

Termín není aktuální

Lektor/lektoři

Ing. Josef Houška

ředitel celního úřadu Tábor a externí lektor celní školy, spoluautor předpisů upravujících problematiku celního řízení

JUDr. Otakar Krátký

spoluautor vyhlášek a příruček pro provádění Intrastatu

Odborný program

S účinností od 1. 7. 2005 byla novelizována vyhláškou č. 200/2005 Sb. vyhláška č. 199/2004 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení celního zákona a kterou se zrušují některé vyhlášky upravující osvobození od dovozního cla a nepreferenční původ zboží. Změnila se tak pravidla pro uvádění údajů do „Jednotných správních dokladů“ (JSD). K 1. 7. 2005 nabyla také účinnosti nová vyhláška č. 201/2005 Sb., o statistice vyváženého a dováženého zboží a způsobu sdělování údajů o obchodu mezi Českou republikou a ostatními členskými státy Evropského společenství, která stanovila nová pravidla pro vykazování údajů do Intrastatu. Od pololetí letošního roku tak došlo k podstatným a významným změnám v provádění Intrastatu i uvádění údajů do Jednotných správních dokladů. Vzhledem k množství dotazů k novým pravidlům pro uvádění údajů do JSD i pro provádění Intrastatu, bude v průběhu konzultačního semináře, který je určen všem, kteří připravují a zpracovávají výkazy pro Intrastat i celní prohlášení na tiskopisech „Jednotných správních dokladů“ (JSD), podán výklad k těm problémům, ke kterým směřuje nejvíce otázek. Současně bude účastníkům odpovězeno na jejich konkrétní dotazy k dané problematice.

Odborný program semináře:

  • Výklad nových ustanovení k uvádění údajů do JSD podle nové přílohy k vyhlášce č. 199/2004 Sb., kterou se od 1. 7. 2005 změnila pravidla k uvádění údajů do Jednotného správního dokladu v návaznosti na nařízení Komise (ES) č. 2286/2003 ze dne 18. prosince 2003 o změně nařízení (EHS) č. 2454/93, kterým se provádí nařízení Rady (EHS) č. 2913/92, kterým se vydává celní kodex Společenství, a to těch, která v praxi působí deklarantům a jejich zástupcům nejvíce problémů a často nejsou jednotně vykládána a uplatňována.
  • Vysvětlení obsahu jednotlivých údajů uváděných do výkazu pro Intrastat (zejména k fakturované hodnotě, povaze transakce, dodacím podmínkám), výklad pravidel k vykazování údajů o odeslaném nebo přijatém zboží v rámci reklamací vyplývajících z vadného plnění kupních smluv (například při chybných dodávkách zboží), popis zboží, které je vyňaté z povinnosti uvádět o něm informace do výkazů pro Intrastat a provádění následných oprav chybných a nepřesných údajů ve výkazech pro Intrastat.
  • Diskuse a odpovědi na otázky účastníků semináře k problematice JSD a Intrastatu.

Informace pro účastníky seminářů

nahoru

Nákupní košík

Nákupní košík je prázdný.

Přihlášení

Odběr novinek

Odhlásit