Agentura BOVA: Semináře, školení, kurzy - daně, právo, účetnictví
Agentura Bova - Nakladatelství POLYGON: Odborné publikace
Agentura Bova - Nakladatelství POLYGON: Kontakty
Agentura BOVA: Semináře, školení, kurzy - daně, právo, účetnictví
Agentura Bova - Nakladatelství POLYGON: Odborné publikace
Agentura Bova - Nakladatelství POLYGON: Kontakty

INTRASTAT - praktické provádění od 1. července 2005

Finanční právo (konzultační seminář)

Termín

Den/dny konání
Č. termínu
MístoObjednávky
19.09.2005
9.00 - cca 14.00
    —
5208

Kongresové centrum Praha
5. května 65, Praha 4

Detaily/doprava
Metrem trasa C: výstupní stanice Vyšehrad, vstup do budovy hlavním vchodem č. 10 z jižní strany budovy (strana budovy situovaná směrem k Praze 4, směr Brno), nebo vchodem č. 5 ze severní strany budovy (strana budovy orientovaná směrem k Praze 1, směr centrum).
GPS: 50°3'41.891"N, 14°25'43.668"E

Mapa

Termín není aktuální

Lektor/lektoři

JUDr. Otakar Krátký

spoluautor vyhlášek a příruček pro provádění Intrastatu

Odborný program

Konzultační seminář je určen všem, kteří obchodují s ostatními členskými státy Evropské unie a mají povinnost vykazovat údaje do Intrastatu, nebo jim může tato povinnost následně vzniknout, a také těm, kteří je zastupují při zpracování výkazů pro Intrastat a jejich předávání celním orgánům. S účinností od 1. 7. 2005 byla vydána nová vyhláška č. 201/2005 Sb., o statistice vyváženého a dováženého zboží a způsobu sdělování údajů o obchodu mezi Českou republikou a ostatními členskými státy Evropského společenství, která změnila pravidla pro vykazování údajů do Intrastatu. Od pololetí letošního roku tak došlo k podstatným změnám v uvádění údajů do výkazů pro Intrastat, změnila se pravidla pro jejich předávání i pro provádění následných oprav v nich uvedených nepřesných nebo chybných údajů. Protože k novým pravidlům pro provádění Intrastatu je neustále vznášena řada dotazů, bude v průběhu semináře podán výklad k těm pravidlům v provádění Intrastatu, ke kterým směřuje nejvíce otázek a současně bude účastníkům odpovězeno na jejich konkrétní dotazy k dané problematice.

Seminář bude zaměřen zejména na:

  • vysvětlení obsahu jednotlivých údajů uváděných do výkazu pro Intrastat, jako je například fakturovaná hodnota odeslaného nebo přijatého zboží, povaha transakce, dodací podmínky,
  • vykazování údajů o odeslaném nebo přijatém zboží v rámci reklamací vyplývajících z vadného plnění kupních smluv (například při chybných dodávkách zboží),
  • popis zboží, které je vyňaté z povinnosti uvádět o něm informace do výkazů pro Intrastat,
  • provádění následných oprav chybných a nepřesných údajů ve výkazech pro Intrastat,
  • dotazy účastníků a odpovědi na ně. Přednáší a na dotazy

Informace pro účastníky seminářů

nahoru

Nákupní košík

Nákupní košík je prázdný.

Přihlášení

Odběr novinek

Odhlásit