Veřejné zakázky: kurz praktické tvorby zadávací dokumentace a vedení zadávacího řízení v oblasti IT
Obchodní a občanské právo (dvoudenní seminář)
Termín
Den/dny konání Č. termínu | Místo | Objednávky |
---|---|---|
05.03.2019, 15.3.2019 9.00 - cca 16.00 po oba dny — 19177 |
budova ČS VTS, Novotného lávka 5, Praha 1 Detaily/doprava |
Termín není aktuální |
Lektor/lektoři
Mgr. Michal Čermák
působí jako právník na Českém vysokém učení technickém v Praze, je majitelem poradenské společnosti Čermák Consulting, s.r.o. a působí jako externí konzultant v oblastech složitých veřejných zakázek u řady zadavatelů. Ve své praxi se zaměřuje zejména na veřejné zakázky na informační systémy a stavební práce. V minulosti byl ředitelem úseku veřejných zakázek Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže.
Odborný program
Účastníci kurzu se budou společně s lektorem věnovat tvorbě modelové zadávací dokumentace veřejných zakázek v oblasti informačních systémů a hardware a fiktivní administraci a soutěži o veřejnou zakázku v téže oblasti. Fiktivní veřejná zakázka bude zadávána v otevřeném řízení a elektronickými nástroji.
Cílem kurzu je zvýšení samostatnosti a nabytí sebejistoty účastníků kurzu při tvorbě vlastních zadávacích dokumentací a administraci veřejných zakázek v oblasti IT.
Účastníci kurzu by po jeho absolvování měli být schopni zadat samostatně veřejnou zakázku v oblasti IT.
Pro úspěšné absolvování kurzu doporučujeme účastníkům, aby měli k dispozici vlastní notebook po celou dobu kurzu. Kurz je určen pro kapacitně omezený počet účastníků.
Program 1. dne kurzu (úterý 5. března 2019):
- Společná tvorba zadávací dokumentace veřejné zakázky na informační systém a související hardware s lektorem:
- Příprava zadávacích podmínek – problematika migrace dat, návaznost na dosavadní smlouvy, vendor lock-in podmínky a možnosti jejich řešení
- Návrh zadávacích podmínek a volba nejvhodnějšího druhu zadávacího řízení
- Návrh smlouvy o dílo/kupní smlouvy – smluvní ošetření vlastnictví, licence, databáze, servis, podpora, rozvoj implementace a školení
- Návrh hodnotících kritérií
- Návrh technických podmínek veřejné zakázky – nejčastější problémy
- Tipy a případy dobré praxe pro tvorbu zadávací dokumentace v oblasti IT
Program 2. dne kurzu (pátek 15. března 2019):
- Společný postup úkony zadávacího řízení veřejné zakázky na informační systém a hardware:
- Vypořádání námitek dodavatelů a účastníků – jak vypořádat nejčastější námitky dodavatelů
- Posouzení a hodnocení nabídek s hodnotící komisí – tipy a příklady dobré praxe
- Aktivace exitplánu aneb „Děkujeme odejděte“
- Rozvoj, servis, implementace a školení – tipy a příklady dobré praxe
- Problémy při nasazování informačního systému a jak jim předejít
- „Prodlužování“ závazku – nejčastější problémy a jak jim předejít