Agentura BOVA: Semináře, školení, kurzy - daně, právo, účetnictví
Agentura Bova - Nakladatelství POLYGON: Odborné publikace
Agentura Bova - Nakladatelství POLYGON: Kontakty
Agentura BOVA: Semináře, školení, kurzy - daně, právo, účetnictví
Agentura Bova - Nakladatelství POLYGON: Odborné publikace
Agentura Bova - Nakladatelství POLYGON: Kontakty

Konzultační seminář o praktickém provádění Intrastatu v roce 2011

Finanční právo (konzultační seminář)

Termín

Den/dny konání
Č. termínu
MístoObjednávky
28.04.2011
9.00 - cca 14.30
    —
11120

Kongresové centrum Praha
5. května 65, Praha 4

Detaily/doprava
Metrem trasa C: výstupní stanice Vyšehrad, vstup do budovy hlavním vchodem č. 10 z jižní strany budovy (strana budovy situovaná směrem k Praze 4, směr Brno), nebo vchodem č. 5 ze severní strany budovy (strana budovy orientovaná směrem k Praze 1, směr centrum).
GPS: 50°3'41.891"N, 14°25'43.668"E

Mapa

Termín není aktuální

Lektor/lektoři

JUDr. Otakar Krátký

spoluautor vyhlášek a příruček pro provádění Intrastatu

Odborný program

V průběhu semináře bude podán výklad o základních ustanoveních příslušných předpisů Evropské unie o provádění Intrastatu a vyhlášky č. 201/2005 Sb., o statistice vyváženého a dováženého zboží a způsobu sdělování údajů o obchodu mezi Českou republikou a ostatními členskými státy Evropských společenství, ve znění vyhlášky č. 317/2010 Sb., platném od 1. 1. 2011.

Seminář je určen všem, kteří obchodují s ostatními členskými státy Evropské unie, případně z nich přijímají nebo do nich odesílají zboží z jiných důvodů a mají tak povinnost vykazovat údaje do Intrastatu, nebo jim může tato povinnost následně vzniknout. Určen je i těm, kteří je zastupují při zpracování výkazů pro Intrastat a jejich předávání celním orgánům.

Cílem semináře je zejména konzultační formou seznámit jeho účastníky se správným a jednotným výkladem zejména těch ustanovení aktuálních právních předpisů o Intrastatu, jejichž provádění v praxi činí zpravodajským jednotkám a jejich zástupcům největší potíže. Výklad přednášejícího bude zaměřen hlavně na vysvětlení problémů, na které jsou nejčastěji směrovány dotazy k metodice provádění Intrastatu na pracovníky Českého statistického úřadu a Celní správy České republiky.

Seminář bude zaměřen na:

  • ustanovení vyhlášky č. 201/2005 Sb., ve znění vyhlášky č. 317/2010 Sb.
  • vznik a zánik povinnosti k vykazování údajů do Intrastatu
  • způsoby předávání výkazu pro Intrastat celním orgánům
  • obsah a rozsah údajů vykazovaných do Intrastatu, zejména na pravidla k uvádění kódů povahy transakcí, kódů kombinované nomenklatury zboží a údajů o jeho fakturované hodnotě zboží
  • opravy a upřesňování údajů ve výkazech pro Intrastat
  • provádění kontrol správného provádění Intrastatu a sankce za jeho chybné provádění
  • dotazy účastníků k provádění Intrastatu a odpovědi na ně

Poznámka: Zvláštní pozornost bude věnována vysvětlení významu nových pravidel k provádění Intrastatu platných od 1. ledna 2011

Informace pro účastníky seminářů

nahoru

Nákupní košík

Nákupní košík je prázdný.

Přihlášení

Odběr novinek

Odhlásit