Agentura BOVA: Semináře, školení, kurzy - daně, právo, účetnictví
Agentura Bova - Nakladatelství POLYGON: Odborné publikace
Agentura Bova - Nakladatelství POLYGON: Kontakty
Agentura BOVA: Semináře, školení, kurzy - daně, právo, účetnictví
Agentura Bova - Nakladatelství POLYGON: Odborné publikace
Agentura Bova - Nakladatelství POLYGON: Kontakty

Umění úspěšné komunikace s médii

Měkké a další dovednosti (seminář)

Lektor/lektoři

Mgr. Monika Tomíčková

Vystudovala Právnickou fakultu Univerzity Karlovy. Pracovala v mezinárodní konzultantské firmě, řídila bilaterální projekty Britského velvyslanectví v Praze, česko-holandskou nadaci Divoké husy, byla členkou správních rad NNO. Naposledy působila jako manažerka charitativních aktivit České televize, kde nastartovala nový projekt vzdělávání neziskových organizací a realizaci tzv. adopce pořadu – projektu, který přispívá k lepšímu zviditelnění sociálních témat v pořadech ČT a většímu zapojení neziskových organizací do jejího vysílání. Za tento projekt byla ČT oceněna jako TOP Odpovědná firma 2016. Dlouhodobě se zabývá efektivní komunikací společenských témat a spoluprací napříč neziskovým sektorem i byznysem.

Odborný program

SEMINÁŘ JE URČEN:

  • vedoucím a PR pracovníkům NNO, projektovým manažerům,
  • pro všechny, kteří hledají odborné kurzy v této oblasti.

Program:

  • 1) Jak dostat Vaše témata do médií a na která média se zaměřit
    • kdy vydávat tiskovou zprávu, jak ji dobře napsat a kde najít inspiraci
    • specifika televizního prostředí - jak funguje, co a komu může nabídnout
    • televizní zpravodajství – jak si editor vybírá, co půjde na obrazovku, koho a s čím oslovit
    • základní zásady, jak vystupovat v médiích (jak vést rozhovor na kameru, jak stručně a jasně vystihnout „svoje“ téma)
    • a pojďme si to vyzkoušet
  • 2) Média jako fundraisingový nástroj
    • benefiční pořady na obrazovce – má smysl se snažit?
    • jak pracovat s videem – co jsou spoty, kdy je má smysl vyrobit a kde je vysílat
    • drahé vs. levné video kampaně – ukázky, rozbor, inspirace ze zahraničí
  • 3) Už máte svoji vipku?
    • využití osobností a známých tváří ve vaší práci – v čem Vám mohou být prospěšné
    • na koho, kdy a proč se obrátit
  • 4) Vaše podněty, nápady, spoty, komunikace… prostě Vy

Informace pro účastníky seminářů

nahoru

Nákupní košík

Nákupní košík je prázdný.

Přihlášení

Odběr novinek

Odhlásit